A la casa! (oftwel op naar huis) - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Jeroen Theunissen - WaarBenJij.nu A la casa! (oftwel op naar huis) - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Jeroen Theunissen - WaarBenJij.nu

A la casa! (oftwel op naar huis)

Door: Jeroen Theunissen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

26 Juli 2016 | Colombia, Bogota

Na een lange tijd van radiostilte, is vandaag alweer de dag aangekomen om terug te keren naar ons koude kikkerlandje.

Sinds mijn vorige blog heb ik nog de volgende landen aangedaan: Peru (o.a. Machu Pichu & Colca Canyon), Ecuador (canyoning & Mitad del Mundo), Colombia (Salento & Bogota), Panama (Panama City), Costa Rica (San Jose) en Nicaragua (vulkaan Masaya, San Jose del Sur) en heb ik weer veel nieuwe en bekende mensen mogen vergezellen tijdens mijn avonturen. De laatste drie weken heb ik met Rick gespendeerd hier op mijn laatste bestemming, Colombia. In Nicaragua heb ik mijn neef Jasper een aantal dagen bezocht en samen met Niels heb ik de Machu Pichu mogen lopen. Heel erg tof allemaal. Maar natuurlijk veel te veel om hier allemaal te vertellen.

Over een paar uur stappen wij het vliegtuig in en dan landen wij op woensdag 28 juli op Amsterdam Airport Schiphol om 14.20 lokale tijd. Ik heb erg genoten van mijn reis, maar kijk ook weer uit naar alle dingen in Nederland. Dus mocht je me een keer zien de komende dagen/weken, aarzel dan niet om me te vragen naar min tijd in Zuid-Amerika. Ik wil je er ongetwijfeld uren mee vervelen ;)....

Tot zo ver, de taxi komt eraan. Hasta luego, tot en Holanda! Adios (en bedankt voor het volgen en de vele leuke berichtjes)!!

Zonnige groeten van Jeroen

  • 26 Juli 2016 - 21:00

    Anouk:

    Ik zal het stokje overnemen en al jouw mooie plekjes gaan bezoeken! Welkom thuis alvast! :)

  • 27 Juli 2016 - 07:55

    Ria Nillessen:

    Hallo Jeroen,
    Wat een mooie ervaring, deze reis met zoveel onvergetelijke momenten!
    We kijken er naar uit je binnenkort weer te ontmoeten en je foto's te bewonderen en verhalen te aanhoren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Hola! Hier vind je alle updates tijdens mijn reis door Zuid-Amerika...

Actief sinds 18 Feb. 2016
Verslag gelezen: 894
Totaal aantal bezoekers 3403

Voorgaande reizen:

11 Maart 2016 - 26 Juli 2016

Backpacken door Zuid-Amerika

Landen bezocht: